عشق من
نوشته شده توسط : اتی

                     

دعا کردم که تنها مال من شی

.تو تعبیر قشنگ فال من شی

دعا کردم بدونی چشم به راتم

هنوز دلبسته بغض صداتم

اگر بازم دلت با دیگرونه

چشات دنبال از ما بهترونه

بذار با یاد تو دلخوش بمونم

                                      فقط دلتنگیات با من بمونه

 

 





:: موضوعات مرتبط: دلتنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 798
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 8 / 8 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Mahan در تاریخ : 1389/8/9/0 - - گفته است :
Salam man upam khosh hal misham behem sar bezani

/weblog/file/img/m.jpg
Morteza در تاریخ : 1389/8/8/6 - - گفته است :
salam

khobi dadash

webe ghashangi dari

merC ke sar zadi behem

matalebe ghashangi neveshti

movafagh bashi


/weblog/file/img/m.jpg
میلاد در تاریخ : 1389/8/8/6 - - گفته است :
من می مانم و تو میدانی
که یادتو مرا نگه می دارد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: